Hukum Percaya Kepada Saka dan Hantu Oleh Mufti Selangor

Kongsikan di



Soalan : Assalamualaikum. Apakah yang dimaksudkan saka. Saya dapat tahu ayah saya mempunyai saka. Sejak kematian ayah, saka tersebut berpindah kepada saya. Saya telah berubat secara tradisional. Bomoh mengatakan saka tersebut perlu dibuang jika tidak saya tidak akan bertemu jodoh sampai bila-bila. Saya amat takut harap dapat penjelasan.
Jawapan: Saka menurut kamus bermakna pusaka. Saka yang dimaksudkan pada kes ini ialah jin yang bersahabat dengan seseorang semasa hidup. Jodoh pertemuan di tangan Allah. Mempercayai saka memberi kesan hukumnya syirik. Disyorkan teruskan berubat kerana saka ada unsur bersahabat dengan jin.

Sumber: Mufti Selangor
loading...

1 Response to "Hukum Percaya Kepada Saka dan Hantu Oleh Mufti Selangor"

  1. ayo dicoba keberuntungannya bersama dengan kami di FANSPOKER
    dapatkan juga bonus rollingan dan refferalnya

    ReplyDelete

Didakwah